Jesteśmy otwarci na potrzeby rynku. Nasze usługi mają na celu zwiększenie wartości już istniejących produktów, rozszerzenie portfela produktowego, a także wprowadzenie na rynek zupełnie nowych, unikalnych rozwiązań. Służymy realnym wsparciem oraz konsultacjami w zakresie zagadnień technologicznych, legislacyjnych i rozwiązań marketingowych na każdym etapie tworzenia i wdrażania nowego produktu. Dzięki ofercie specjalistycznych badań sensorycznych i testów konsumenckich, nasi partnerzy mogą mieć pewność, że nowy produkt trafi w gusta potencjalnych klientów.
Nasi kreatorzy smaku dostosują każdy, istniejący produkt do aktualnie obowiązujących trendów rynkowych, biorąc pod uwagę możliwości technologiczne i produkcyjne firmy. Zmniejszenie zawartości cukru w produkcie bez pogorszenia jego walorów smakowych? Opracowanie nowej etykiety, zgodnej z aktualnymi zasadami czy zastąpienie składników nienaturalnych, zgodnymi z naturą? Nasze usługi dają wymierne korzyści w postaci zwiększenia konkurencyjności oraz wartości rynkowej produktów.
Służymy profesjonalnym doradztwem i pomocą w zakresie opracowywania lub modyfikacji już istniejącego portfela produktów. Nasze zaplecze badawczo-rozwojowe przygotuje szereg propozycji produktowych, ze szczególnym uwzględnieniem kategorii rosnących i trendów rynkowych. Dzięki doskonałej znajomości branży i wieloletniemu doświadczeniu, nasi eksperci są w stanie zapewnić profesjonalne wsparcie na każdym etapie rozwoju firmy lub produktu. Posiadamy także doświadczenie w zakresie tworzenia partnerstw i łączenia biznesów.
Kreując wyjątkowe smaki, tworząc unikalne kompozycje i kolekcje produktów, wiemy, jak ważną i trudną część pracy stanowi sprawne i efektywne wdrożenie do produkcji stworzonych przez nas kompozycji. Dzięki wiedzy i doświadczeniu naszych technologów, oferujących wsparcie w tym złożonym procesie, wdrożenie nowego procesu produkcyjnego będzie zdecydowanie prostsze, szybsze i bardziej efektywne.
Przekonaliśmy się, że aspekty prawne stanowią jeden z najważniejszych elementów procesu konceptualizacji i wdrożenia nowego produktu. Nasi eksperci ułatwią poruszanie się po skomplikowanym i rozległym świecie prawa żywnościowego, służąc profesjonalnym doradztwem i wsparciem procesu legislacyjnego na każdym etapie wdrażania nowego produktu. W zakres naszej pomocy wchodzi m.in. kategoryzacja produktu i przypisanie mu odpowiednich funkcjonalności, uzyskanie niezbędnych opinii i zgodności z oświadczeniami zdrowotnymi, a także przygotowanie etykiet i odpowiednie oznakowanie nowego produktu.
Wiemy, że świadome budowanie tożsamości marki jest niezwykle istotnym elementem wprowadzania na rynek nowego produktu lub odświeżania już istniejącego. Dlatego w zakres naszych usług wchodzi także przygotowanie kompleksowych rozwiązań marketingowych, takich jak: koncepcja atrakcyjnego nazewnictwa, stworzenie systemu identyfikacji wizualnej, projekt opakowań oraz opracowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych dla wszystkich platform komunikacji.
Sprawdziliśmy, jak uważne wsłuchiwanie się w głos potencjalnych konsumentów przyczynia się do sukcesu rynkowego nowego produktu. W zakres naszych usług wchodzi m.in. opracowanie koncepcji badania nowych produktów, analiza trendów oraz badania konsumenckie, prowadzone sprawdzonymi metodami badawczymi przez naszych wyspecjalizowanych partnerów. Szczególną uwagę przykładamy do odpowiedniego doboru próby grupy docelowej oraz świadomej analizy uzyskanych danych.
Szanujemy opinie konsumentów na temat smakowitości i jakości tworzonych przez nas produktów, jeszcze przed ich wprowadzeniem na rynek. Dysponujemy własnym, doskonale wyposażonym laboratorium, w którym kreujemy, testujemy oraz aplikujemy aromaty. Dzięki zaawansowanym analizatorom i profesjonalnej aparaturze, w ramach panelu sensorycznego możliwa jest nie tylko analiza składu, ale też jakości oraz prognozowanej trwałości produktów.